Klachten
Wij hopen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Mocht dit niet aan jouw verwachtingen hebben voldoen, meld je dan bij ons. Je mag er vanuit gaan dat wij ons zullen inzetten om jou alsnog tevreden te stellen.
Je bericht ons via klantenservice@babylatte.nl, of via het contactformulier.
Leidt dit niet tot een oplossing naar jouw tevredenheid, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Voor ons volledige klachtenbeleid, verwijzen wij naar de algemene voorwaarden.